2011 m. spalio 4 d., antradienis

Artūras Zuokas - viešųjų ryšių guru

Aš rimtai. Kalbu ne apie visokius ROI, perkamumą, brandinimą, ženklo žinomumą ir kitus reklamščikų taip mėgstamus žodelius... Galit Zuoką mėgt, galit nemėgt, bet esmė ta, kad šis politikas ganėtinai lygioj vietoj pats sau labai sėkmingai sukuria visą viešųjų ryšių strategiją. Ko nepavyksta nei vienai savivaldybei (net ir Vilniaus) už didelius pinigus su tuntais komunikacijos departamentų darbuotojų, tą pavyksta padaryti Zuokui beveik nemokamai. Visa ta istorija su tanku labai komiška, tačiau nuskambėjo labai plačiai. Ir šiuo atveju manau, kad Zuokas yra visiškai teisus, teigdamas, kad kiti politikai žaliuoja iš pavydo.

Žymiausi TV, spaudos, interneto ir radijo kanalai pasaulyje pasigavo šią žinią vasarą ir mielai parodė visam pasauliui. O dabar Zuokas dar ir apdovanojimą gavo... Vėl žinutė pasauliui.

Tobulas viešųjų ryšių planas. Ir, beje, labai paprastas. Bet veiksmingas. Kol kiti toliau rašinėja nykius pranešimus spaudai ir tikisi, kad kažkas juos įsidės arba, dar blogiau, perka reklamos plotus spaudoje (kuri šiaip jau yra beviltiška kaip media priemonė apskritai), Zuokas kaip tankas eina per šią viešųjų ryšių jūrą ir maudosi šlovės spinduliuos...

P. S. Dėl formos ir turinio galima ginčytis. Bet galutinis tikslas pasiektas.

2 komentarai:

  1. Dar galite žvilgtelti čia: http://www.youtube.com/watch?v=4-2NCi1jH88

    Be abejo, Zuokas tapo Zuoku nes promintis mėgsta ir moka (žurnalistas kaipnekaip) ir jam tai kartais net pavyksta...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žvilgterėjau:) Esu matęs. Zuokas beveik partizaniniu marketingu užsiima. Beje, visai kūrybingai:)

    AtsakytiPanaikinti