2011 m. spalio 6 d., ketvirtadienis

Reklama be skonio

Reklamų būna visokių. Vienos jų patrauklios, gražios, kitos šokiruojančios, dar kitos tiesiog informuojančios ar parduodančios. Tiesa, yra ir reklamų be ryšio. Šįkart, mano kuklia nuomone, keistai sužibėjo skelbiu.lt.


Ok. Reklamos tekstas būtų visai suprantamas, aiškus ir tvarkingas. Bet tas sakinys "Spirsim vaiką iš tėvų lovos ir darysim broliuką" yra labai grubus ir visai nepataiko į kontekstą. Visų pirma kalbant apie vaikus, nesvarbu kokiam kontekste, vartoti žodį "spirsim" man rodos yra mažų mažiausiai neetiška. O antra, žodis "darysim" irgi skamba kaip kalbant apie fabriko produkciją. Taip, kasdienėj šnekamojoj kalboj neretai taip yra pasakoma, bet reklamoj tai neskamba nors tu ką... Kažkaip kvepia tuo specifiniu šlykštoku išpindėjusių supermamų žargonu (ir forumo, ir apskritai kaip reiškinio). Kita vertus gal taikyta į tikslinę auditoriją? Tačiau tiesiog labai neskoninga.

2 komentarai:

  1. Turbūt kadangi prižiūri vaiką, tirbūt žinai ką tos mamos ir blogitėčiai dienom veikia, vaikus bežiūrėdami namie? ogi rašinėja į supermamą (arba, neduokdie, į delfį), o taip pat perka ir parduoda daigčiukus per internetą. nes vaikas auga, reikia vis naujų, o ir šiaip visko reikia (štai kodėl supermarketuose atsirado šeimos vietos ir šeimos kasos - nes jaunos šeimos viską perka vežimėliais).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip. Bet vaikų iš tėvų lovos nespardo...:)

    AtsakytiPanaikinti